Go kväll

Jag skriver Go kväll, men inser just att klockan passerat midnatt och är hela 18 minuter över 12.. Vart tog denna dagen vägen egentligen? Och framför allt vart tog kvällen vägen? Har ju knappt hunnit tänka och helt plötsligt är det natten.... Den som ändå fick krya till sängs nu och mysa ner sig under täcket och stänga ögonlocken, men icke! Jag ska åka bil hela natten minsann, men förhoppningsvis kan man få lite sömn i bilen så resan går extra fort. Det bär alltså av mot Hemsedal denna gången, sweet! Snö imorgon alltså, lovely! Åka skidor, lovely! Jag hoppas resan går supersnabbt upp till det Norska landet så vi kan åka nu nu nu nu!!!!
 
Har iallafall packat klart, så nu ska vi bara slå ihjäl en timme så är det dags och åka!
Ha en bra helg folks, jag uppdaterar när jag har wifi! Puss
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0