hästens år

Klyscha, Nytt år nya möjligheter.
 
Men det stämmer väl eller? Det är ett nytt år och det är dags för nya tag, nya delmål, nya utmaningar och möjligheter. Iallafall för min del. Jag tror dessvärre inte att folk kan ändra på sig, många tar det nya året alldeles för glupskt och satsar på att förändra hela sin livsstil, det går inte. Det är löjligt att änns försöka, man gör bara sig själv besviken. På riktigt, hur många gymkkort tror ni dom säljer i Januari? Rätt många.. Hur många av dessa gymkort tror ni används flitigt resten av året? Jag köper att man vill bli bättre som person, förbättra sig själv och ha en nystart, det är ett ypperligt tillfälle. Men förnya och förbättra är 2 helt skillda saker om ni frågar mig.. Därför går jag in i det nya året med förhoppning om att bli en bättre person än vad jag varit i år. Jag har delmål som ska fyllas och personer som ska älskas.
 
2014, du är varmt välkommen och jag ska göra det bästa utav dig, jag lovar.

2013, tack för allt gott du gett men jag kommer inte sakna dig, du har tyvärr kommit med alldeles för mycket tråkigheter.
 

/C
2013s bästa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0