Lång dag

Igår var en mycket lång dag, upp och hjälpa mamma med stallet nere hos oss, upp till ridskolan och hjälpa till där. Hem o äta lunch, ut o ta in hästarna hemma upp till Alleby o ta in hästarna, mocka åt Q och rida Q! Sedan lite chill i cafeterian och kl 20.00 var det dags för att ha hoppträning för 3 tjejer på privatponny.
Puh!

Go dag ändå, Quilla gick som en hel miljon förutom när hon försökte lägga mig på backen.. Haha! Portarna in till stora ridhuset är nämligen otroligt läskiga, så när jag kommer skrittandes på medellinjen kryper hon ihop till en liten boll för dit vill hon inte gå. Så jag gick på henne lite eftersom hon får ta o skärpa sig, jäklar vad arg hon blev.... Caprioler så man kunde tro hon var spansk jäkla showhäst. Nästan så jag fick tugga grus. Haha!

Hopptjejerna var grymma! Så nu satsar vi på div 2 till hösten! :D

Puss /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0