Snart dags

Det börjar verkligen dra ihop sig mot avresa till Hemsedal nu, bara idag och imorn kvar sen är det dags, äntligen! Sen när jag kommer hem så är Jack här och väntar på mig, lovely! Stannar tills den 3e februari och sen den 8e februari åker vi till Åre, snacka om lyx vinter! För när vi kommer hem är det bara en vecka kvar tills Horse Show drar igång och efter Horse Show är det mars och tävlingssäsongen kommer vara i fullgång! Grymt! Kan verkligen inte bärja mig tills torsdag, få stå på ett par skidor igen och bara ha de gött, underbart! Hoppas ankeln håller ihop bara! Och även min 85 åriga rygg haha..
 
Idag ska jag ha hoppträning för privatponnyerna på Alleby, och privatlektion för Ebba och Polo, jag ska också fixa och mysa med min lilla Quilla, myspys! <3 Till helgen när jag är borta så ska Elin börja skritta henne och så nästa vecka är det dags och börja sätta igång henne efter vilan, jag tror verkligen hon behövde detta!
 
Puss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0