Påväg till VM

Vi är packade o klara o satta i bilen för att åka till Wales, Chepstow för individuella VM. Mitt första individuella VM, första gången Sebbe överhuvudtaget går individuellt.. Haha ja, jag är nervös. Sjukt nervös! Mest för att jag undrar hur han ska bete sig, snälla Sebbe bete dig.... :(  Aja, om inte så är det bra träning. Tänkte nämligen rida Individuella SM i år, så kan ju hoppas han går bra men som sagt annars är det bra träning. Det är så sjukt mycket bra ryttare här, jag visste det innan. Jag visste att dom var bra, men förstod nog inte hur bra och hur många bra de faktiskt är.. Helgalet!

Nu ska vi träna en kortis! Puss
/C



Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Utsikten... Wow!!! För mej som vuxit upp med veterinären James Herriots äventyr på TV:n är utsikten underbar! :-)

2014-07-17 @ 01:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0