Svårt

Hallo gänget,
så galet svårt o blogga när man är iväg på tävling. Har sällan någon täckning på telefonen, och har jag det så är det aldrig tillräckligt.. Sucks, jag vet men så är det. Nu är jag kvar hemma (hemmet i england) tills på söndag morgon iallafall, så blir bloggning resten av veckan! På söndag är det dags o rulla lastbilen till Dover i England för att tidigt på måndag morgon rulla till båten Dover - Calais (Frankrike) för att från Calais köra till Belgien för EM.
 
Varje år dom arrangerar EM så är det lag EM och Individuellt EM samtidigt, så i år efter mycket om och men ska jag rida bägge, EM lag på Sebbe (såklart) och individuellt EM på Jacks ungponny som heter Indi, hon har aldrig gått individuellt innan så det blir ytterligare en debut, precis som det var för Sebbe förra veckan! Kul, men framförallt blir det bra träning! Det är en fantastisk liten ponny, men hon behöver lite mer träning innan hon är helt färdig, men har definitivt potential som gymkhanaponny. Är blandning Quarterhäst och Dartmoorponny, sjukt ovanlig blandning för en liten ponny. I sverige använder vi knappt något dera. Så det är lite intressant blandning. Men hon har en go rumpa, så kommer nog finnas lite fart i den här damen när hon lär sig racea! ;)
 
Intressantare än såhär blir det inte idag....
Tea-time!
/C
EM förra året gick inte riktigt som tänkt....

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Den där ponny- rumpan skulle jag vilja se! Quarterhorse och Dartmoor! Kul blandning! :-)

2014-07-17 @ 01:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0