2 veckor

Bara 2 veckor kvar idag, vad är det som händer med tiden? Vi åker till England i 3 månader om exakt 2 veckor.. Blev helt plötsligt väldigt nervös, och stressad! Känns som man har så mycket o göra, kanske dags och börja förbereda inför packning. Är ju trots allt rätt mycket som ska med. Aja, får kolla på det haha!

Igår tävlade vi iallafall gymkhana, finalen av vårcupen. Slutade på en 2a plats och det är väl helt okej med tanke på omständigheterna tycker jag. Lite tokiga ponnys, lite nya ponnys och lite halvhalta ryttare haha. Jag sabbade sandflaskor i båda heaten, inte okej! Är iaf inte nöjd med min egen prestation igår, inte ett dugg. Men men, blir väl bättre en annan gång! Blä, jag var så arg på mig själv igår så ush..

Kvällen spenderades iaf med bohuscupsgänget på Tildas krog i Kville, segermiddag efter allt kul förra helgen. Och Gud vilken trevlig kväll det var!! Helt underbart! Tack alla som var med, var rätt nöjd o mätt när jag kom hem. Maten var sååå god haha!

Nu ska hästarna ut, Sophie är redan på språng hihi..
/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0