godmorgon med sol

Är ju faktiskt en väldigt go känsla och vakna och inse att solen strålar och det kommer bli en fin dag! Känns alltid lite lättare att gå upp då hellre än när regnet pissar ner eller det fortfarande är mörkt ute, då vill iallafall jag bara stanna kvar i sängen.
 
Söndag var vi iallafall på ponnytävling, tyvärr räckte det inte hela vägen för tjejerna denna dag men dom kämpade på och var otroligt duktiga! Alla fick liksom något positivt med sig hem i bagagen. Ponnyer som aldrig stannat för stannade ut sig och hästar som aldrig vart tittiga i sitt liv höll på o trilla av pinnen av skräck.. Väldigt knepigt, men det är tyvärr så här det brukar vara på Tjörn. Och denna gången hade vi inte turen på våran sida!
 
Igår hade jag säsongens sista träning för mina lektions tjejer, och dom var såååå duktiga! Kommer verkligen sakna dom hela bunten när jag åker. Fick en påse med massa choklad och godis som definitivt kommer få följa med till England, landet utan något gott o äta. Och ett gulligt kort som avslutades med "kom tillbaka!". Alltså åh, det gjorde hela min dag! På torsdag blir sista gången med privat tjejerna, kommer sakna dom med och mina gymkhanabarn. Men mest av allt Elin och Q! Först så trodde jag o Elin att vi var tvugna o säga hej då igår men det behövdes inte som tur var, vi ses en kortis innan jag åker på måndag, puh! Höll på o bli lite sorgligt där ett tag igår nämligen haha..
 
Idag ska jag rida ut på min prinsessa och bara mysa med henne och senare ikväll blir det kommitémöte på Clareberg med gymkhanan. När ska jag hinna packa? Hade kvällen igår men den spenderades med min lille Olle i sängen skrivandes packlistor haha.. Oj oj oj..
 
Bara 6 dagar kvar!

/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0