Så himla trött

Så galet trött, ibland undrar man om man kommer vara trött resten av livet haha.. För som hästmänniska kommer du ju aldrig komma undan tidiga mornar och sena kvällar är svåra att undvika. Så ja, jag kommer nog vara trött tills vidare haha..

Hämtade Jossan igår, så himla gott o se henne igen. Släppte av hennes hos hennes mammi eftersom hennes lillebror tar studenten idag! Resten av veckan blir det nog väldigt mycket kvalitetstid! Hon åker hem redan på lördag så får ta vara på det.

Ikväll är det hoppträning för Björne iallafall, sista träningen för min del denna säsongen. Känns verkligen inte okej att det inte blir något mer på hela sommaren!! Det är definitivt Quilla och hoppningen jag kommer sakna mest, Challe o Ninja också såklart. O mamma o pappa, fast mamma får jag ju träffa iaf! :)

Nu vill hästarna ut!
/C
Min prinsessa

Kommentarer
Postat av: Anna Lindwall

Inte OK att du blir borta hela sommaren! ❤️

2014-06-03 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0