Så nöjd ändå

Efter en alldeles fantastisk dag på Vänersborg är jag nu hemma i säng med första avsnittet av Game of Thrones på paddan. Aldrig sett den så kände det var dags hehe.. Är iallafall jättenöjd med dagen, Quilli hoppade som en hel miljon och för en gångs skull vill jag faktiskt säga att jag är väldigt nöjd med mig själv, tyckte jag red balanserat och med förtroende, fokuserat. Vi peta, och då menar jag peta det hördes inte änns att vi nudda bomjäklarna i bägge klasserna. Precis utanför placering i 110n också.. Störande men nöjd är jag ändå! Quilli är bäst bäst bäst!

Jenny har också ridit så bra, hon o Roddan kom runt 120n idag! Sjukt bra jobbat! Jag är så stolt över henne som kämpar på och försöker! Ger inte upp, så jävla bra! Lägger så mycket krut, tid, pengar o energi o åker på både träning och tävling. Du är jävligt bra Jenny.

Så jo säsongen fick ett bra avslut! Nu bär det snart av till England för 3 månaders gymkhana tävlande. Fyfan vad kul det ska bli!! Men jag kommer sakna o hoppa, mer än vad jag själv förstår tror jag.. Ush o fy, nu blev det jobbigt.. :(
/C
Min perfekta häst, som tydligen är tjock. Fast det tycker inte jag! :)
Mina favoriter, bäst i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni va helt grymma idag!! De kommer gå fort å snart e ni hemma igen! Jag kommer sakna dej här hemma, å åka å tävla sj ❤️

2014-06-07 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0