Tårta i stora lass

Efter 3 studentmottagningar och en födelsedag känner man sig rätt så nöjd när det kommer till tårta o mat.. Alltså inte hungrig! Tur det inte är en massa studenter idag också för då hade jag nog sprängts.. Hur som helst, grattis till alla goa tjejer som tagit studenten denna veckan och grattis till min pappa och farbror som fyllde 44 år igår, börjar bli stora nu!

Idag ska Quilka ridas och göras i ordning inför tävling imorgon, våran sista denna säsongen.... :( Ska också ta en tripp till Vänersborg och kolla på Jenny som åker idag också. Vill faktiskt skriva hur glad jag är och imponerad över hur mycket krut hon faktiskt lägger på träning och tävling nu, så jäkla grymt! :) Kommer komma långt med sin fina häst. Och jag är så glad över att att hon äntligen hittat en häst som faktiskt kan! Nu ska han bara sluta bete sig som en jäkla bebis så är allt perfekt hihi!!

Ha en fin dag!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0