Back to reality

Horse show är officiellt över och livet känns grått och deprimerande.. Som alltid när denna veckan är över.. Men ännu värre i år skulle jag säga när Jack åkte igår och Jossan idag flyttar till England och jag får börja morgonen på vårdcentralen.. Känns ju kul!

Jag summerar Sebastiaans beteende denna helgen med helt otroligt, han har gått som en hel miljon och jag kunde inte vara mer stolt över honom. Min lilla prins börjar bli stor, äntligen haha!

För övrigt så kan veckan bara summeras i ordet, awesome! Det har vart en crazy vecka med mycket party, gott umgänge och bäst av allt häst. Sett Click and Cash på Scandinavium gör ett par fantastiska rundor med Niklas Arvidsson och även Emma Emanuelsson har verkligen bevisat vad hon går för. Kul! Och sen Flisans fantastiska runda i GP ponnyn, som slutade med en andra plats. Stort grattis igen!

/C




Kommentarer
Postat av: Klara Mellbin

Hej, Jag har bilder på dig ifrån Göteborg horse show på min blogg , gå gjärna in och kolla på de, självklart får du ta bilderna som du är med på + de andra ifall du vill :)
Klara

2014-03-03 @ 11:07:58
URL: http://Klaramellbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0