Depression

Gå o lägga sig ensam, vakna ensam och köra förbi stugan i vetskapen om att min bästi inte är där gör mig både ledsen och helt deprimerad.. Tur det är fint väder, det får mig o hålla humöret uppe någorlunda iallafall. Men i ärlighetens namn så går jag bara runt och känner mig nere för tillfället.. På fredag åker dessutom familjen till Thailand och jag är kvar här helt ensam. Hur kul är livet just nu på en skala? Tur Olivia är kvar o kommer o bor med mig på fredag för ensam är jag helt klart sämst på att vara..

Herregud, jag har så mycket att vara glad för men ibland är det svårt.. Jag behöver bara få deppa ihop lite och sen ta nya tag och njuta av allt underbart jag har framför mig! I helgen har vi första uttagningsdagarna för landslaget med spetsgruppen, exciting times! Längtar jättemycket, framförallt för att då får jag rida gymkhana på min lilla prins igen! Det är något utav det roligaste jag vet! :)

/C



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Har en häst efter Patriks och han är så himla lik sin pappa :) vore kul å få veta lite mera om honom ;)

2015-06-02 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0