Det är inte lätt


Visst stämmer det, men det betyder inte att det är lätt. Jag är expert på o älta, tänka för mycket på saker o överanslysera. Varför? För att jag är perfektionist, tyvärr. Är det inte exakt som jag vill ha det så stör jag mig och blir irriterad, och så är jag inte nöjd färsen det blir exakt som jag vill ha det. Något jag behöver jobba med, men allvarligt talat så är det inget jag prioriterar. Det finns andra saker som går före, till exempel att få saker rätt haha!

Jag ältar varenda hoppträning och vartenda språng vi tagit sen träningen vecka 9, jag ältar fortfarande missarna jag gjorde i Scandinavium. Jag blir så trött på mig själv, hur svårt ska det vara o göra rätt?

/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0