Ensamheten tar över

Nu måste jag verkligen försöka rycka upp mig, känner mig otroligt ensam sover dålig och vaknar med en klump i magen full av oro.. Olle är här med mig och tur är väl det men det är någonting skumt som ligger i gnager, och jag kan inte riktigt sätta fingern på vad det är heller utan det känns bara tomt och jobbigt. Ska försöka muntra upp mig själv med ett dressyrpass på Q inför morgondagens hoppträning! Lite pyssel med mina stora tjejer Ninja o Q borde göra susen, dom är så himlans mycket glädje dom där 2!
 
Annars nu på morgonen har jag gjort stallet hemma, det är lite min uppgift nu när mamma o Nisse inte är hemma, får ju jättemycket hjälp vilket jag är otroligt tacksam över men det är klart det är ändå lite o göra! Fast det är rätt mysigt, kanske inte och gå upp tidigt men morgonfodra och allt det där bara älskar jag!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0