Hoppeti

Förresten så hoppade vi lite på stallet igår, kul när så många är där o engagerar sig en fredag kväll! Quilla skötte sig bra, hennes pilot o andra sidan red ofokuserat och slarvigt med ett inslag av osäkert. Men jag behövde lite terapihoppning igår, lite låga hinder och schyssta övningar för o få självförtroendet tillbaka som jag tappade förra veckan. Hoppas det går snabbt och bygga upp!

Rebecca o P flög igår, dom var så fina ihop och Jenny o Roddan också. Även de andra 3 var jätteduktiga, men det var så gott o se Rebecca o P i ett sånt avslappnat läge där allt såg så lätt ut när han är den sista hästen på jorden jag har ridit som jag skulle kalla lätt. :)

/C
Vackrast i hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0