Hur svårt kan det vara?

Hur svårt ska det vara o ta sig ur en svacka egentligen? Jag är så in i bänken trött på att känna mig otillräcklig på alla sätt o vis. Jättelängesen jag kände mig såhär nere o dan som jag gör nu, hur vänder det? Jag har ingen aning om hur jag gjorde förra gången.. Tror nog nu när jag tänker på det att jag bara bestämde mig, men varje gång jag försöker nu så känns det som det kommer något nytt o sparkar undan benen på mig. Tror jag behöver jobba på o vara ensam, måste hitta lite egen styrka och inte luta mig mot andra hela tiden! Klenfis....

Snart är det dags för kurs för Thomas Torgersen, han är A tränare och mentalcoach. Mentalcoachingen är precis vad jag behöver nu känner jag, självförtroendet är inte på topp snarare i bott..

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0