Nu börjar det

Idag är årets första spetsgruppsträning, inte för oss men för Juniorerna. Äntligen känns det som att säsongen drar igång, vintern är deprimerande mest för att det inte finns några tävlingar så förhoppningsvis blir allt roligare nu när säsongen är igång!

I helgen är det som sagt våran tur, dag 1 på Hålta o dag 2 här på Alleby. Nästa helg är det Björne kurs och helgen där efter är det tävling på Kungsbacka nämligen Kopparbergs Grand Prix! Jag hoppar fredag och eventuellt söndag. Har inte riktigt bestämt mig ännu, dessutom kommer Jack och hälsar på den helgen, som jag saknar honom!! Helt galet.. Visste inte att man kunde älska en person förutom mamma, pappa o lillebror såhär mycket!

Just nu känns livet lättsamt, jag saknar ju Joffi massor men Olivia är ju här, min bästa! Och så känner jag mig bara allmänt lättad! Enda som behövs nu är att min förkylning släpper.... Imorgon sticker mamma o Nisse till Thailand så hade vart skönt och vara frisk!

Puss /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0