Ryttareliten

Tittar ni på ryttareliten? Jag gör det iallafall, och det är mycket bakom kulisserna som man inte ser. Dels får det mig att vilja kämpa för det här ännu hårdare, det är ju inte omöjligt och nå högt om man kämpar för det, samtidigt som man egentligen bara vill ge upp, för att det ser så förbannat svårt ut, men ska man verkligen låta sig själv stoppas för att något är svårt? Eller är det då man ska ge lite till? När bör man ge upp? I ärlighetens namn efter att ha lyssnat på detta så inser jag att jag behöver sälja ponnyerna och satsa helhjärtat på hoppningen, vad ska jag göra? Jag är inte redo och släppa taget helt o hållet tror jag, men jag vet att om det är det som krävs så ör jag absolut villig att göra det. Måste verkligen tänka igenom det här och göra upp en plan, med mål och delmål. Det är det som gäller, det eller ge upp.
 
Tycker ni ska titta på Ryttareliten om ni inte redan gör det, galet vad intressant och lärorikt det är, man får en mycket djupare inblick i alltihop, mer förståelse. Dessutom så tycker jag det visar ganska skarpt att dressyrryttare är divigare än hoppryttare ;) haha.. Fast där finns en o annan divig hoppryttare också, haha..
 
/C
vs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0