Tro försätter berg

Förta veckan kände jag att jag var påväg o bli förkyld som bara den, onsdagen började det men redan på lördagen vart jag mycket piggare och kände mig nästan helt snorfri, samma söndag o måndag o igår.. Och det har ju mycket med vilja o göra det där.. Men om ni någonsin går o anstränger er för att inte vara sjuka, tro aldrig att ni är friska för då jäklar.... Jag trodde det igår och idag är jag så jäkla förkyld att jag inte vet vart jag ska ta vägen, tror också jag fått ögoninflammation! Faaaaasen vad kul så får bli vårdcentralen igen imorgon.. Orkar inte!

Rodeo på Quilla igår, men nu blev jag faktiskt riktigt arg på henne.. Nu får det faktiskt vara bra! Hänger ju på halsen och tror jag ska flyga av varje dag! Och när man blir arg på henne blir det bara värre och värre tills hon ger sig eller man själv åker i backen. Igår vann jag!

/C


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0