Trött på livet typ

Är inte trött på livet i sig men idag är bara en äcklig dag typ, började lipa förut helt utan anledning.. Iallafall så kunde jag inte svara på varför när Jack fråga varför jag var ledsen, jag bara kände att allt var skit o att jag var skit. Ingen tycker om mig och jag är uppenbarligen bara ett stort problem i folks liv. Farligt när man börjar tänka så egentligen för man utesluter sig själv från omvärlden vilket bara gör läget sämre. Hoppas på en bättre dag imorgon! Nu ska jag spendera kvällen i sängläge och kolla på Desperate Houswifes och käka glass. Mumms!

/C


Kommentarer
Postat av: Kristin axén

Claes du är grym precis som du är !<3

2014-03-09 @ 19:49:52
URL: http://kristinaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0