Underbart

Gud vilken underbar dag, solen skiner och det är riktigt varmt o gött o vara ute, till o med för varmt för långärmat om man sitter i lä, helt underbart verkligen! Blir ett joggingpass i paddocken för Q efter jag käkat, Ninja ska få på sig ett tunnare täcke, Q fick ett nytt igår som också är lite tunnare. För håller det sig såhär kan Ninnis snart börja gå naken eftersom hon inte är klippt, myyyys! Åh älskade hästen vad jag saknar och rida henne, tänker på det varje dag. Jag vet ju att hon vart skadad och att hon är dräktig är troligtvis något utav det bästa som kan hända men jag saknar henne ändå hur mycket som helst, min prinsessa! Quilla är underbar och helt fantastisk men det går inte o undgå att jag älskar bägge lika mycket liksom och att jag därför fortfarande saknar min lillla Ninnis!
 
Seb har också fått en nytt tunnare täcke som ska på imorgon, lille grisen! Jag vill ta med honom till England nu nu nu nu! Blir det inget landslag för min del så åker jag över tidigare, så snart som möjligt faktiskt! Jag saknar Jack också, bamsemycket! Tur han kommer nästa vecka! Då blir allt bättre igen!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0