Det går bra nu

Jag vill blogga men jag glömmer av, förlåt.. Borde komma in i rätt mönster, tills dess får folk påminna mig! Idag står iaf förberedelser på schemat, ska nämligen till Troya imorgon och hoppa lite! Dessutom ska jag ha ponnyhoppträning idag igen uppföljning utav gårdagens träning för ponnytjejerna ute på vår härliga gräsbana, underbart!

Sadeljakten går framåt, har hittat 2 sadlar, en begagnad Hermés och en ny equipe, hoppas och ber att iaf en av dom ska ligga bra!

Dessutom har vi nu sålt Spike, till världens bästa ägare för honom tror jag, Belinda! Jag o Spikey klickade aldrig riktigt, men med Belinda går han så jäkla bra, jag är grymt imponerad för det är en ponny som är mycket svårare än vad jag trodde från början! Så hon ska ha en stor klapp på axeln för att hon löser honom! Känns trist o ha sålt honom, bra reserv ponny ändå liksom, fast det känns ju sjukt bra att han får en sån bra tjej! :)

Puss /C
Vi är inte så bra på o anmäla oss i tid haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0