Ensam....

När Jack har åkt hem känner jag mig sjukt ensam, tycker inte om det. Vill vara hos honom nu, det är visserligen knappt 4 veckor kvar tills vi är påväg och med den farten tiden gått det senaste så kommer man väl knappt hinna regera innan vi sitter o inser att vi är påväg hem därifrån igen. Ja o sen kommer julen, haha. Nej men skämt åsido så ska jag verkligen försöka göra så mycket jag kan av den här sommaren. Massa roliga tävlingar, bland annat 3 VM och ett EM och Grekland mitt i gröten. Så jag tror jag räknat ut att vi har 3 tävlingsfria helger, varav 2 är resa till tävling och 1 är Grekland haha.. När ska jag hinna London? :p

Idag har jag en lugn dag, åh vad skönt med en lugn dag! Har precis fodrat hästarna och ska strax släppa ut dom, sedan bär det av till Alleby för o få jobbat lite. Ska rida Quilla och mysa med Sebbe annars har jag inte mycket på schemat idag. Rätt skönt faktiskt!

/C
Efter åskan igår, så fint!
#nofilter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0