Hoppla

Vart på Troya i Kungälv idag och hoppat lite självförtroende klasser, både för min o hästis skull och för att det är förbannat kul! Gick iallafall och vann första klassen och kom 5a i andra, så det blev väl en rätt så bra dag skulle man kunna säga haha! :D Var även där tillsammans med Felicia Jacobson och Erika Vigren hemma från Alleby, Erika blev 2a i sin första klass och Felicia precis utanför placering men i andra fick även Fille med sig en placering och rosett hem så det var verkligen en toppen dag för oss allihop, kul kul kul kul!!! :) Saknade min lilla Elin där dock, har lite svårt o tävla utan henne, men hade världens bästa mamma och Anna på plats och dessutom Erika o Fille med mammor som go stöttning och support, sååå roligt!! :) Väl hemma tog jag hand om lille Roddis, fina lilla kusen!
 
Har lite bilder från tävlingen och även från några tjejers träning på alleby igår som jag tänkte redigera och slänga ut men verkar ha glömt sladden uppe på stallet så får nog ta det en annan dag, tyvärr!
 
Rebecca var också o tävla dressyr på sin ponny idag, FEI program (ja hon är asgrym) och ponnylaget i dressyr var i Strömstad på bohuscupen och placerade sig 2a för dagen, dom vann ju första omgången så jag tror nog dom ligger i en rätt go ledning nu inför finalen, härligt!! :)
 
Nu blir det sängläge med lite godis och Gossip Girl som efterrätt efter pizza och lite skumpa, haha!
Puss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0