Oj, jag har missat ett par dagar nu..

Tisdag missade jag först, inget märkvärdigt. Hade hoppträning för mina grymma ponnytjejer! Red Quilla ett gött markarbetspass i ridhuset och efter mycket om och men fick vi med bägge bogarna och bakbenen haha..

Onsdag, åkte o firade mormor med henne över en mysfika med tårta, helt perfekt! Sedan till Alleby o ta hand om odjuren och därefter hade jag gymkhanaträning för allebyarna sen mätte vi och satte upp banan inför helgens tävlingar. Sedan hets till GFRK för o träna dom.

Torsdag, gymkhana KM. Kul som bara den och rida med Belinda verkligen, vi kom 2a efter finalen då vi red som 2 pottor men vad gör det haha. Vi hade ju kul! :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0