Tröttheten vann

Efter tävlingen igår som slutade på en 3e plats så var jag så trött så klockorna stanna, skulle mocka hos Sebbe och Roddan också så fixade det och sedan hem o käka pizza och däcka till en film. Kollade förresten på Fast & Furious 6 och jävlar vad dom filmerna är bra! Vill inte att han ska vara död, det är inte alls okej! Fyfan :( Sedan kollade jag på 17again (som jag somnade till haha) den är faktiskt riktigt rolig trots att det egentligen är en typ tonårsfilm.

 Tävlingen gick bra, Sebbe skötte sig nästan helt perfekt. I toolbox tyckte han inte om o vara nästan ensam på banan så han svängde höger (?) när jag hoppa av och då hamna jag långt bak i upphoppet sen vilket resulterade i att det gick väldigt fort förbi tunnan med verktygslådan på haha.. Men allt annat gick han som kungen i! Och jag och Olivia kunde växla haha. :)

Nu är iallafall hästarna morgonfodrade och utsläppta så nu blir det frukost!

/C
P.s. Bara 28 dagar kvar nu D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0