fredag

Då var det fredag, äntligen! Fast ska jag vara helt ärlig så har ju denna veckan gått hur fort som helst. Jah har enda sen i tisdags trott att det var en dag bakåt, även imorse när jag vakna trodde jag det var torsdag och insåg efter ett par minuter att det är ju fredag, lyckan blev enorm haha!
 
Har precis fixat färdigt alla stallarna, idag var alla hästar urjävliga och släppa.. Tror totalt att 4 lyckades komma lösa, och en (min egen) slet sig ut i hagen med grimskaftet hängandes kvar i grimman, suck! Vissa dagar älskar jag inte dessa djuren. Snarare tvärt om. Men hästarna här hemma var såååå snälla och gjorde precis det som skulle, guld värt idag vill jag lova!!
 
Har nu duschat och ska precis in till stan o möta Elin för o köpa en jacka, sedan tillbaka till stallet för o fixa med hästarna. Tänkte om jag hinner försöka klippa Zoey idag också, men vi får se hur det går med det..
 
Puss o Kram
/C
Sugen på denna, vad tycker ni?

Ska också ha en vinterjacka till stallet, funderar på denna
Åsikter?? TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0