Hämta ponny

Är på Ale o ska hämta Wicky som opererats för sitt griffelben i veckan. Operationen har gått bra och nu hoppas vi på en snabb återhämtning för hennes del!
Sorry för helkass uppdatering i veckan, men har verkligen vart så himla stressigt! Måndag var en ganska vanlig dag tror jag om jag inte minns fel..? Men hade alla hästarna. Tisdag, kollade jag sadlar med Olivia, hade alla hästar utom Ninja, körde Wicky till Ale och hade hoppträning för mina ponnytjejer. Onsdag, var med mamma o dömde i Kungsbacka, red hästar, hade gymkhanaträningar. Torsdag, upp tidigt som sjutton för o göra stallet innan Ullared, sedan hem o fixa färdigt hästarna och efter det till Björlanda gård för privatlektion för lilla Fanny som var helt fantastisk igår!
Och ja, nu sitter jag här på Ale och ska hämta hem en ponny med foten i bandage.. Stackarn! :(

Senare bär det av till Stenungsund för hoppkurs för Björne!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0