jag kommer bli världens snällaste

Hej o hå,
Dåligt uppdaterat i helgen, som vanligt! Jag vet inte varför, man borde ju ha mer tid på helgerna egentligen, men nä, inte jag. Nåja vad gör det ni har ju inlägg på vardagarna iallafall! Dagarna går snabbt och säkert mot jul och jag älskar julen. Snart kommer jag bli världens snällaste människa för jag har verkligen ätit hur mycket pepparkakor som helst i år redan! Men det kan ju omöjligen vara något negativt, eller hur?
 
Sen efter jul kommer ju iallafall nyår, snacka om att det är några fattiga månader såhär kring jul! Julklappar, skidresor, nyårsklänning, ja sånt där ni vet.. Inte mycket pengar över, men vad gör det om man blir glad o lycklig av allt man köper o handlar liksom? Helst skidresor, det är dom roligaste resorna jag vet, och jag längtar ihjäl mig till Hemsedal! :)
 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0