Mysfredag

Äntligen hemma efter en kväll på Ale djurklinik, första gången jag spenderade en fredag kväll där faktiskt. Ikväll har vi varit där med Vickan och Wicky, Viktoria är ponnyägare och Wicky är ponnyn. Tyvärr så tråkigt att det var ett trasigt griffelben, och blir en liten operation på onsdag. Samma sorts operation som Polo gjorde för 2 somrar sen. Klart det är sjuuukt tråkigt och jättesynd om både Vickan o Wicky, men man får endå säga att det är en tacksam prognos som dessutom inte har jättelång konvalecent tid, puh! Dom är back on track lagom till vårens tävlingar drar igång igen, heja!
 
Apropå det så är Zoey nu helt ohalt och svullnaden vart helt nere efter vårt lilla skrittpass idag, på måndag blir det vanlig ridning och detta betyder att jag kan vara med på Björnekursen den 28-29/11, yey! Skönt när det går över fort. Är verkligen sååå ledsen över o missa helgens tävling i Trollhättan, min absoluta favorittävling som jag längtat efter sen i September typ om inte ännu tidigare.. Men men..
 
Nu väntas lite serier, lussekatter, pepparkakor, clementiner och julmust såhär en fredagskväll!
Pusselipuss
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0