Oj oj oj

Igår vart ingen vidare bra dag, dålig start som liksom förstörde hela dagens humör.. Inte blev det bättre sen heller när Ninja lyckades slita sig och ha sönder tyglarna och skena över parkeringen.. Oroad till max nu när hon äntligen är tillbaka, vill ju inte ha några olyckor nu.. Orkar inte det!
Blev kanske inte på bättre humör av att inte äta något mer än 4 pepparkakor mellan 9-20.. Så får skylla mig själv lite faktiskt..

Nåja, det blev bättre när jag kom hem och fick i mig lite mat och tårta! Min lillebror fyllde nämligen år igår, världens bästa lillebrorsa!

Idag ska jag hoppa Ninja, alltså skutta lite sockerbitar menar jag nu.. Inte hoppa några höjder direkt. Blir kul, tror jag? Haha.. Beror väl på hur hon beter sig ;) ..

/C
Snart är hon tillbaka ❤️

Kommentarer
Postat av: Jenny

💖💖💖

2014-11-13 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0