Sjuk är kul

Vaknade igår natt och mådde sjukt dåligt, frös så jag skaka och kunde inte ställa mig eller änns sätta mig upp för att få i mig en Ipren.. Låg vaken mellan ca 01-05 och vaknade sen vid 9 och mådde lite bättre, jag kom upp ur sängen iallafall.. Somnade om o vakna 13.20, återigen lite piggare! Skönt det, men halsont, öron som dunkar o tjuter o huvudvärk, slem o tät näsa vill inte ge sig, inte änns idag.. Åh :(
Har inte tid o vara sjuk, inte någon lust heller för den delen! Hoppas på o må bättre tills ikväll, hästen måste ju ridas! Blir dock ingen Björne träning, där tar det stopp. Hade det vart Quilla hade jag nog klarat det, men Zoey kräver lite (ganska mycket) mer så får helt enkelt stå över.. Även om det suger, eftersom jag missade förra träningen också..

Är ju ett årsen ungefär jag var sjuk senast med halsfluss så kanske var min tur nu igen.. Tyvärr :(

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0