Slem för resten av världen

Kul med slemhosta och igentäppt näsa, haha.. Nej! Men får se det positivt, nu när det äntligen börja komma ut så betyder det ju att jag håller på o bli frisk. Skönt, vill inte vara sjuk längre.. Man måste vila och äta nyttigt, inte så kul.. Men på måndag är jag säkert back on track igen!
 
Tränade en kortis på Sebbe igår, inte för att jag orkade men för att han behövde det. Har inte gått sen SMet så kunde väl vara välbehövligt, han hade mycket spring i benen men lyssnade fint. Vi gjorde svängen innanför konan och trots att flagorna stod bakåt andra gången så gick det bra, han liksom väntar på mig där nere nu, han har verkligen lärt sig jättemycket denna sommaren, och jag är så stolt över min lilla ponny! Han är bäst :)
 
Jag tycker ju inte det är kul o rida gymkhana här hemma längre så är fortfarande inställd på o sälja honom efter sommaren, men då är det ju bra att han sköter sig! :)
Plus att han är gudomligt söt, alltid lättare o sälja en söt liten ponny! :)
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0