Straffas man då?

Har funderat på senaste om det är så att man straffas ifall man försöker lyckas med för mycket, tex om du är bra på innebandy och vill bli bra på fotboll också så kanske du skadar dig för att 'universum' tycker att det är för girigt att vilja ha båda? Jag får den känslan ibland, alla mina hästar, hopphästar är nu skadade 3/3. Det är endå väldigt lyckat. Zoey går på penicillin pga lymfangit i höger bakben efter mugginfektion. Quilla har ju sin senskada och Ninja är under igångsättning från sitt keratom i hoven. Sebbe där emot har än så länge hållt sig på banan sen den dag vi köpte honom, och då tänker jag, är jag girig som vill göra båda? Kanske.. Man kan inte ha hur mycket som helst, så kanske om jag ger upp gymkhanan efter sommaren vilket är tanken så kanske hoppningen och alla skador kan börja släppa?
 
Alltså detta är ju bara en tanke men det känns ändå som om det skulle kunna stämma.
Nåja, blir ingen hoppträning idag utan får skjuta på de i 2 veckor tyvärr pga pencillinet, lyckligtvis var hon haltfri idag iaf så det betyder ju att det går åt rätt håll. Min lilla prinsessa, inte helt rättvist det där mot henne tycker jag! Hon är så snäll, förtjänar inte o ha ont.
 
Nu rullar bilen mot Oslo för att köra Jack till sitt flyg, och påvägen tillbaka stannar jag i stenungsund och kollar på Jenny när hon hopptränar för Björne. Jag får som sagt hålla mig på backen idag.. :(
 
Puss o Kram
/C
Inte Zoey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0