3 år

I 3 hela år har jag idag haft min fantastiska lilla prinsessa United. Världens goaste häst o ha o göra med, gudasnäll och ett psyke som inte går för hackor. Hon är hästen som tagit mig från 1m klasser till o våga hoppa 120, hon har gett mig så mycket i min ridning och med mitt självförtroende. En riktig pärla som vill göra allt för sin ryttare, hon förtjänar allt gott i världen. Och som om det inte var nog har hon även gett mig det lilla yrvädret Challe, eller Click for Challenge som han faktiskt heter. Min allra första egna uppfödning. Och för detta kommer jag alltid vara henne tacksam, en häst jag aldrig kommer glömma oavsett vad som händer med henne framöver.

Låter nästan som en annons men det är det ju inte, utan det är bara såhär himla bra hon faktiskt är!

Min alldeles egna prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0