God morgon världen

Sitter o käkar grötfrukost och ska strax ut i stallet o fixa lite. Även om man är trött på månarna så älskar jag o gå upp tidigt, man har hela dagen framför sig liksom, plus att man somnar lättare på kvällen. Och det är ju hur gött som helst!

Torsdag idag iallafall, hästarna ska ridas, tömköras osv. Har 4 stycken idag, eller ja.. 5 med Challe! Men 4 som ska motioneras. Zoey ska ha markarbete, Q tömköras sina vanliga 20 minuter, Ninja skrittas 30 och Sebbe ska träna. Heja mig!

Har lite o skriva om, typ Sebbe tex då jag vet att snacket går. Och om träningen i tisdags o lite sånt. Men får göra det sen, nu måste jag nämligen sätta fart!

Puss /C
Drömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0