Härligt!

Bilen är nu besiktigad utan anmärkning, och det är en sån där perfekt höstdag! Känner mig nöjd o glad, älskar när det regnar. Helst när man sitter inne med en kopp te o bara myser, nu är jag visserligen tillbaka uppe på Alleby och sitter inte inne med en kopp te men ändå, det är faktiskt väldigt mysigt! Har precis käkat frulle som jag köpte påvägen tillbaka från bilprovningen, och ska nu ut o mocka o greja.

Ikväll har vi träning inför SM med laget, tror vi skulle rida kl 18. Blir lagom med en träning idag inför helgens Oslo Horse Show också. Ska bli kul med Oslo HS, aldrig ridit den tävlingen tidigare. Vi får väl se vad Sebbe säger, men tror det ska gå bra. Han skötte sig grymt på GHS förra året inne på Scandinavium, min lilla prins! Känns inte lätt att han ska säljas, den saken är säker!

Hänger lite med Pelle!
/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0