Kvällsmacka och te!

Sitter vid datorn med en kopp te och en macka precis hemkommen från stallet. Har verkligen haft en urmysig dag med min mamma och sedan med mina små kusar. Men blev hemma lite senare än planerat, så är nu jättetrött, behöver verkligen sova! Men först bloggen. Kommer inte riktigt ihåg o blogga ännu, blir liksom att jag vant av mig vid det så nu när man ska börja igen kommer man på det sent på kvällen, ledsen för det! Men ska försöka komma in i fas igen! Snart så.
 
Vi var iallafall i hunnebo över dagen och kollade på lite ponnys o hästar till ridskolan. Blir nog 2 ponnyer som får komma med oss hem, eller ja. Dom får komma imorgon, vi tog inte med oss några idag! Vi har ju lite gamla ponnyer som måste pensioneras osv. Så dessa 2 blir nog kalas! En isabell färgad, galet vacker D-ponny och en C-ponny skäck som hoppa som en liten studsboll! Jättehärliga hästar! :) Blir nog kalasbra! Hade iaf jättemysigt bara jag o mamma, älskar o åka iväg sådär bara hon o jag! Händer inte så ofta längre tyvärr.
 
Väl hemma mockade jag färdigt och red sedan på Ninnisen, idag har vi travat lite mer eftersom det är vecka 2 i travarbetet, kör 2 veckor trav till sedan kommer jag nog lägga in lite galopp! Hon ruskar på huvudet och blir själaglad när man sätter henne i trav så vill knappt veta vad hon säger när det blir galopp för första gången haha, kanske får tugga grus? Hon är iallafall bäst i världen!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0