Myspys

Ligger nu i min säng efter en lång dag på stallet, klagar inte! Men det har verkligen inte vart för mycket vila idag haha. Upp o fodra o släppa ut hästar, mocka och eftermiddagsfodra både hö o kraft. Sedan lite lunch och sedan lite mer jobb. Väl färdig tog jag o red Zoriënta en sväng i ridhuset, och idag gick hon faktiskt riktigt riktigt bra! Jättenöjd med hennes framsteg såhär långt.
Efter det hade jag privatlektion för Ebba, sedan lite mat och därefter fixade jag o Elin iordning allting inför morgondagens tävling! Putsade utrustning och packade lastbilen osv. Åkte sedan upp och fixade med Quilla, promenerade osv. Och nu har jag ätit lite mat o lite glass, och ligger äntligen i min goa säng och kollar lite hästhoppning!
Det har verkligen vart en jättebra dag!

Upp kl 7 imorgon och fodra och lasta runt 8.15. Härligt! Eller?

/C
Tack för fina bilder Evelina Friman

Kommentarer
Postat av: Eliiiin

<3

2014-10-24 @ 23:49:16
URL: http://www.olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0