Ny häst i stallet

Zoriënta är senaste tillskottet, ett mörkbrunt sto med stjärn, chockerande eller hur? Har ju inga bruna hästar med stjärn.. Haha! Hon är iaf ett holländskt KWPN sto e. Hold Up Premier (Quidam de Revel) ue. Zuidhorn.

Tidigare tävlat tom. 140 med en Young rider kille i Holland. Man kan ju säga att det känns att hon är killriden, inget snack om den saken. Men hon är så rolig att rida, älskar o hoppa. Jag upplever henne som väldigt svår, hon är det för mig iallafall. Men det är så härligt o hoppa henne!

Ikväll är det vår första Björne träning tillsammans och jag är urnervös. Det är så viktigt för mig att Björne tycker om hästarna jag rider på! Såklart. Och han älskade Quilla så blir kanske lite svårt o leva upp till det igen, men vi får se! Haha.. Pirrigt!

Puss o kram
Glad häst!

Kommentarer
Postat av: Thea Martinsson - Satsande hobbyryttare

Vilken fin blogg! Ha en fortsatt bra dag :)

2014-10-07 @ 14:23:50
URL: http://theamartinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0