Som ett brev på posten

Så kom klump efter klump i magen och bildade en stor sten. Varför ska hon hoppa i laget? Varför ska hon ha den boxen? Skiten bara byggs på mer o mer. Och till slut är det inte roligt och gå till stallet längre.. Jag älskar mina hästar, älskar o rida dom, pyssla med dom och bara vara. Men har en klump i magen o gå dit helt plötsligt, ska det vara såhär? Vuxna som pratar illa om ungdomar o ungdomar som smutskastar varann. Människor som ljuger och inte kan stå för att dom gjort fel, hur svårt ska det vara? Jag vet att alla kan göra fel, och jag vet att jag gör fel då o då. Men då står man väl för det, eller? Uppenbarligen inte alla.

Vill bara ta mina hästar o stå någon annanstans ett tag, har inte vart hemma länge. Men det jag kommit hem till funkar inte, gymkhanavärlden har mindre drama än vårt lilja kryp in. Ska man flytta till björlanda gård kanske? Haha..

Äsch.. Sätter i hörlurarna och låtsas som om ingen finns. Jag längtar efter en värld som är trevligare än den här.

Bloggar igen, många som frågat efter det.. Hade tänkt lägga ner men vafan, får väl prova. Människor kommer snacka, får väl låta dom och bara höja musiken o sköta mitt eget.

Kan ju dock säga att jag älskar människor som står upp för vad som sagts och som kan typ be om ursäkt. Ni är fantastiska!! :)

/C
Felfri, till 110%

Kommentarer
Postat av: Agnes Forslund

Folk kommer alltid snacka, oavsett vart man är.. Det är avundsjuka och inget annat! Det är erfarenhet, kunskap och skicklighet som tar dig dit du är i ridsporten och så är det bara! Du är grym Carro, glöm inte det!

2014-10-06 @ 18:31:52
Postat av: Erikiii

Det finns plats på
Björlanda!!! Kom igen 😃😃😃😃

2014-10-06 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0