Vad bra det gick

Vad bra det gick att försöka komma ihåg o blogga på dagtid, eller? Haha, är hemma först nu och kommer då givetvis ihåg o blogga o inte tidigare.. Men det blir snart bättre tror jag, bloggar ju iallafall varje kväll. Och det är ju bättre än o glömma det helt o hållet!
 
Har idag haft ponnyträning för mina hoppebarn, ridit Zoriënta och sedan vart på kommité möte med gymkhanan som idag har valt landslagstränare.
I år har vi valt fram en svensk tränare till både junior och seniorlag, alltså Younes. Vilket jag personligen tycker kan vara väldigt roligt, testa något nytt! I dagsläget hade jag ju bestämt mig redan innan för att inte söka landslag nästa år, oavsett vem som blev vald vill jag ju satsa på individuella EM istället. Jag vill fortfarande det, men det är inte helt lätt för när nu Younes blev vald blev jag lite sugen på o söka iallafall, fast får se. Ser ju väldigt mycket fram emot och rida individuellt och nästa år får man inte dubbla. Man måste också kunna knyta upp sig till totalt 5 helger med gymkhana, och jag har väldigt svårt och göra det. Det är ju där det största problemet ligger, att jag inte har tid!
 
Har ju hoppning som prio 1 nu för tiden, och det hjälper ju inte hur mycket jag vill hinna göra båda. Finns inte tiden så finns inte tiden. Så är det ju bara! Så får suga på den karamellen lite, eller ja.... Jag får jobba på o acceptera att jag inte har möjlighet o söka nästa år. Tyvärr!
 
Nu ska jag försöka få lite sömn, men först kolla lite från VM i hoppning i Frankrike. Har fortfarande inte sett allt ihopa, måste ju kolla på det! :)
 
Puss o Kram! /C
Idolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0