Veckan springer bort

Redan torsdag och snart helg, vart sjuttsingen tog denna veckan vägen? Måndag var väl en relativt tråkig dag, fast med en mycket mysig och rolig uteritt med fina människor. Tisdag, clinic med Alexander Zetterman, något utan det mest givande jag någonsin vart på, oh så bra!!


Onsdag var jag med mamma som bisittare på Kungsbacka, på deras unghästtävling. Ytterligare en rolig dag, sedan tillbaka hem o fick ett sånt grymt bra pass på Zoey med lite inspo Zetterman. Och sedan hängde jag med min favorit Elin, bäst bäst bäst.

Och nu är det torsdag och jag o Zoey ska ha lite markarbete återigen inspo Zetterman och även Björne såklart, blir en utmaning. Men igår kändes hon så fin så blir säkert kul med lite mer sådana övningar!  :)

Senare ska jag köra upp till Oslo för o hämta upp lite britter, kul på hjul.... Naj.. Lite trött på E6 norrgående..

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0