Vilket rusk

Värsta höstrusket som dragit in över Västra Götaland, vad sjutton hände? Haft värsta soliga, fina och härliga hösten så kom bara aaaasmycket regn helt plötsligt från typ ingenstans! Gnäller inte, jag älskar regn. Men vad sjutton kom det ifrån? Haha.. Enda gången jag verkligen hatar regn det är när man är på tävling och ska rida eller rida fram utomhus, inte kul! Förstör utrustningen och så blir man kall o allt känns bara jobbigt, tur det bara är inomhustävlingar kvar.
 
Först ut har vi Kingsland Oslo Horse Show på Telenor Arena i helgen, sen hoppning på GFRK, Lag SM i gymkhana på GFRK helgen efter det och sedan har jag 2 hopptävlingar kvar varav 1 är i Kungsbacka och en är i Trollhättan, det blir kul!
 
Var kvar på stallet idag efter jag ridit och kollade lite på löshoppningen och sedan på hoppclinicen. Kul och få sitta och titta på ibland istället för o vara med, alla var verkligen superduktiga! Vilket team vi har här på Alleby, helt otroligt! :)
Challe fick lös"hoppa" idag också, springa över cavalettibommar på lägsta höjd på sockerbit bakom sin mamma alltså. Och tyckte verkligen det var sååååå roligt hihi. Hade ca 6m-6,20m mellan cavalettibommarna och Ninja gick på ett normalt men inte Challe, han fick trångt haha! Busunge, kanske kan bli hopphäst av honom en vacker dag! Bara o hålla tummarna! :) Min lilla skitonge!
 
Nu är det dags och sova, imorn kommer min favorit!
Puss o Kram /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0