Okej, nu provar vi igen!

Jag har insett att jag fått slut på ursäkter och att det helt enkelt bara är att börja blogga igen. Så here goes! Jag ska försöka bli sådär duktig igen och uppdatera minst 1 gång om dagen, men bli inte förvånade om jag glömmer någon dag ibland. För har jag riktigt mycket och göra är det väldigt svårt och just komma ihåg.
 
Vi kom iallafall hem från Trysil i söndags till ett väldigt snöigt Göteborg.. Och jag funderar på varför? Alltså, jag älskar snö. Men inte nu! Nu vill jag ha vår och värme med fåglar som kvittrar o löv som börjar slå ut, inte snö, inte nu. Det är på tok försent och jag är mätt på vintern nu. 2 skidresor har hunnits med men jag kunde lätt ha åkt 4-5 veckor till utan konstigheter. Orättvist för dom som har sitt framför sig, jag vill också! Men nä, nu får det vara bra. Måste spara lite cash till andra grejer också.
 
Som till exempel individuella VM, för att jag fick en plats!! :D Jag ser hur många ryttare som helst som inte har fått någon plats och det stör mig lite att det är så få platser att vissa av dom bästa ryttarna får stå i reservkö. Det borde liksom inte finnas så få platser. 100 platser hade kännt mer rättvist! Då får man väl helt enkelt ha 2 bemor och rida tävlingen på eller något för det måste ju lösas. Håller visserligen inte med om att föredetta semifinalister och finalister ska få plats automatiskt. Förra årets vinnare, JA absolut. Det ska vara självskrivet! Men semifinal kan man ju ta sig till utan att vara av de 16 bästa så nja..
 
Aja, nu måste jag rida Zoey (i dressyrsadel!!!!) för sen ska vi till Ale och mäta Goldy!
Puss o Kram /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0