Onsdag ink dressyr

Det är onsdag och jag ska idag göra något som är väldigt ovanligt, nämligen träna dressyr, åka iväg och träna dressyr. Och jag tror faktiskt aldrig det har hänt förut, eller nä jag vet att det aldrig har hänt förut.. Haha, stackars tränare och behöva träna en hoppryttare, mig liksom.. Aja, vi behöver det så det blir säkert bra för vår del, tycker bara lite synd om tränaren eftersom jag är en av jordens sämsta dressyrryttare hehe..
 
Men först är det lite jobb som gäller, först alleby på morgonen. Sedan vidare ut till MyOne för några timmars jobb här och sen blir det hem och lasta odågan. För att sedan rida Ninja när jag väl är hemma igen, snacka om att detta kommer att bli en lång dag..
 
Helst vill jag bara åka hem och sova tills på fredagkväll haha, jag är sååå trött. Men det blir ingen vila här inte, för i helgen har jag in o utsläpp och dessutom ska jag tävla på söndag, lasta ca 07.00, oj vad jag saknat detta.... Eller? Haha, jo jag har saknat o tävla, men det har faktiskt vart skönt o ha några lediga helger. Även om jag inte har haft mer än kanske totalt 5 sovmorgonar sen november när tävlingssäsongen slutade. Bättre än inga iallafall!
 
Nu ska jag jobba lite.
Puss o Kram! /C
Ge mig sommar, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0