Sjuk dag

Igår, förlåt! Men jag hade den sjukaste dagen, inte änns roligt vad jag stressa hela dagen.. Först upp med tuppen och mata odjuren o släppa ut dom, åkte hem o duscha för att dra till jobbet och slita ryggen av mig, nästan bokstavligen. Fixade på lagret, och man kan ju minst sagt säga att det är mycket tunga lyft och jäkligt tungt arbete där inne just nu. Passar min rygg sådär, men men.. Efter jobbet iallafall, hets hem för att hinna lina Ninja innan ridhuset blev upptaget. Kan säga att jag hann precis! För att sedan mocka 2 boxar, och ta hand om 2 grisiga odjur som behövde en rejäl omgång med ryktlådan. In i cafet för att trycka i mig 2 mackor, ner till ponnyskrället och fixa i ordning honom för att sedan ha gymkhanaträning.
Tyvärr blev det ingen vidare lång träning då stackars Ellen flög av och fick åka ambulans och spendera natten på sjukhuset med ryggsmärtor. Hoppas verkligen det gått bra med dig, Ellen!
 
Och idag var jag uppe före tuppfan tror jag, för o hinna upp fodra och rida o mocka innan jobb på MyOne till 19.10! Härligt värre, blir nog några koppar kaffe idag för o lyckas hålla sig vaken hela dagen.. Längtar såååå efter min säng idag, haha..
 
Taggad till max för helgens tävling iallafall!! :)
Och lovar o uppdatera om onsdagens dressyrträning senare idag också!
Puss o Kram /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0