Tisdagsträning för Björne

Idag är det tisdag och ojämn vecka, vilket betyder att det är Björne träning! Båda hästarna ska få följa med idag, och jag är supetmotiverad efter helgens tävling. Som jag inte hunnit blogg om ännu, dåligt av mig men ibland räcker tiden inte till. Jag kommer och skriva ett inlägg om söndagens starter lite senare idag, men först ska jag på min ryggbehandling och sedan måste jag snabbt hem och lasta osv. Så att emellan träningarna blir det nog ett litet inlägg.
 
Förresten så går det nog inte änns och beskriva hur lycklig man blir utav våren som kommer på utsidan, solen, fågelkvitter och knappt någon snö på backen. Jag älskar det!! Kan verkligen tycka om snö och tycka det är urmysig, men till en viss gräns. Sedan blir man trött på skiten och det får liksom vara nog med kyla och och allt som hör vintern till som kalla tår o fingrar och tjocka tunga täcken.. Nää, nu behöver både vi och hästarna vår!
 
Igår var det så soligt och fint att man till och med fick dra fram solbrillorna! :)
 
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0