Okej, dags o skärpa sig!

Hej o hå!
Tillbaka till verkligheten efter alla nyårsraketer och all skidåkning. Life's been pretty busy, så jag har inte kännt att skrivandet skulle bli något bra. Men nu är jag hemma från Norge för denna gången och nu är verkligen allt påväg till vardagslivet igen! Jobb, hästar, träning, tävling, ja ni vet.. Jag är supermotiverad på en tävlingssäsong utan dess like och vill ha båda hästarna i toppform!

Båda 2 kommer faktiskt väldigt väl utav olika sorters skada. Zoeys mugg verkar (peppar peppar) hålla sig o schack! Och Ninja är på gång i muskulatur och kondition. Inte långt kvar tills hon är där hon var för 2 årsen när skadorna börja! Herregud.. 2 årsen.. Jag har haft skrället i 3 o lite till, det betyder att hon i majoriteten av tiden jag haft henne varit skadad, dräktig eller under igångsättning.. Kul!

Nåja, dags o rida!
Puss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0